Keresés

2011. december 1., csütörtök

L.A.konikus hírek

Két, Los Angeleshez kötődő hír, aminek már csak azért is örülök, mert a város igen közel áll hozzám (ezügyben a családban alighanem egyedül vagyok). Az egyik egy koncert szombaton:

(ezúton is köszönet rovar17-nek a közvetítésért)

*

A másik pedig egy csoportosnak nem, inkább tömegesnek nevezhető kiállítás a LACDA-ban (L.A. digitális művészeti központ) december 8-30. között, melyre az alábbi képet adtam be:

A kép igényel némi kommentárt: a kiállítás regisztrációs díja 32 usd, ami ugyebár zavarbaejtően emlékeztet a bizonyos otthoni 2/3-ra, ezért e két számjegy segítségével kreáltam ezt a grafikát az általam írt harmonográf-szimulátorban (erről még később írok). A lila keretért elnézést kérek, a legrondábbat akartam kiválasztani és talán sikerült is.

1 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik a plakát:) lehet majd kérni belőle úgy A0-ás méretben?

    VálaszTörlés