Keresés

2012. január 1., vasárnap

L.A.

Kicsit elmaradtam a blogolással - a női vonal láthatóan termékenyebb e téren (is?) -, így arról sem számoltam be, hogy december eleji Los Angeles-i látogatásom sikeres volt, leszámítva azt az egyetlen dolgot, amiért mentem, vagyis a koncertet, ugyanis a szervező srác eltűnt... A koncert helyett éjszaka így volt alkalmam gyalog-biciklin bejárni a várost, beleértve azokat a sikátorokat is, amik elkerülésére az otthoniak felhívták a figyelmemet, de persze ez csak utólag jutott eszembe.
Tegnap, vagyis december 31-én újra visszatértem, immár egy közéleti tárgyú köztéri akcióval a magyar konzulátus előtt. Az akció keretében narancsokra feliratoztam a "post-democracy" betűit, és elhelyeztem őket az épület bejáratánál. mégpedig így:


Leírása:
»a felvétel magyar idő szerint 2012. január 1-jén 0 órakor készült a los angeles-i magyar konzulátusnál. a koncepció az volt, hogy Kormánypártunk jelképét, a (kaliforniai bio-) naracsot feliratkozom a jelenkori Magyarországot véleményem szerint átható poszt-demokrácia (post-democracy) betűivel. a "post" betűit (amit egyébként valamiért "rost"-nak is lehet olvasni, bár ennek itt most nincs nagy szerepe) jelző narancsok hátára a "junk" (amit magyarra "bóvli"-nak fordítanak) feliratot is felírtam.«

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése