Keresés

2012. január 23., hétfő

San Francisco 3.

Onnan veszem észre, hogy megismertem a várost, ahová kerültem, hogy egyre kevesebb időm van a lényeges dolgokra. Harmadik napja élvezem San Francisco albioni klímáját, és a viszontagságok ellenére úgy eltelt a nap, mintha most ébredtem volna. Képeim:
A szállás, háttérben Phillip. Állítása szerint van, aki már 3 éve ezen a helyen lakik olymódon, hogy egykor befizette magát néhány napra, aztán észrevétlenül "ittmaradt". Az egyik lakótársunk hasonló lehet, éjjel jön, hajnalban megy, cucca sehol.
Phillip elvitt a könyvtárba, ami a mechanikai intézet épületében van. Itt tagsági díj van beiratkozás helyett, évente minimum 95 dollár. Ha kifizeted, akkor mindent kikölcsönözhetsz.
A 2. számú oszlop a könyvtárban
Ezt is ott találtam - szolidaritást nyilvánítva ki az összes női Olvasó felé...
St Mary katedrális. mögötte a Jefferson Square (egy park), de már annyira esett, hogy inkább mentem tovább. a templom baptista
Egy építésziroda kirakata a Valencia úton
Kirakatgaléria, bal középen mindig más kiállító videómunkája
Aquarius Records, itthagytam egy lemezt a válogatásunkból
Talán városháza lehet, mindenesetre nagyon érdekes ez a fal...
A mexikói étteremben is valami nagy rögbimeccset néznek, nem értettem ki kivel játszik, de azt hallottam, hogy győztek a helyiek
Én, szkafanderemben





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése