Keresés

2012. január 22., vasárnap

San Francisco 2

pardon hogy teleszpemmelem a blogot a nem-női csevellyel, csak egyrészt érdemes írni arról is, hogy mi történt San Franciscoban, másrészt meg Juditnak is itt tudom elküldeni a képeket.
Ma természetesen a ruhaszárítóban kezdtem, az összes ronggyá ázott textíliával, táskával, cipővel átballagtam a mosodába, és 2x25 centért a legerősebb fokozaton megszáradtak. Ezután egy rövid békamenetet mutattam be, majd kihasználva a napsütést, elindultam a városba. A főtéren egy abortuszellenes tüntetés volt, na nem akkora mint otthon ugyanekkortájt a kormánypárti vonulás, de mintha alaptörvényünkből vették volna ki az élet védelmét óhajtó transzparenseket. Ha Judit ittlett volna, biztos fanyar mosollyal kommentálja a papok jelenlétét, és megtürtőztetve magamat sem a pro sem az ellentüntetők oldalára nem álltam be, hanem átmentem az ázsiai múzeumba. 
Néhány kép:

pecsétnyomók

hindu avatarok - alkalmi kiállítás



egy dob


A délutánt Santa Clara-béli barátunkkal, Sándorral töltöttem. Kimentünk Salusalito külvárosba, ami egy iparművész-közösség lehetett egykor, azóta talán üdülőhely lehet, legalábbis a fagyizó és a sok étterem erre utal. Visszatérve a "kollégiumba" új lakótárssal gyarapodott az immár legalább 6+1 fős szoba, Philippel, aki 8 nyelvet beszél az angolon kívül, most tették ki az albérletéből (a tegnapi eső szét is áztatta az összes cuccát), és ideális partner ahhoz hogy együtt elmenjünk bárhová, ugyanis folyamatosan beszél, főleg a nyelvek közötti kapcsolatokról. Az esti koncert előtt immár együtt elmentünk "Hush_" kiállításmegnyitójára a Nine Four One galériába, és erről is küldök egy képet:

Illetve még egyet, mert Tündének - ha olvassa esetleg - is biztos tetszenek:



A koncertről majd külön írok, illetve úgy tűnik hogy Philip-pel együtt fogunk írni, amiből nem tudom mi lesz, mert éjszaka már a magyar sportról beszélgettünk...

2 megjegyzés: